tisdag 20 april 2010

tisdag kväll

Tuvis sover sen ett tag tillbaka och Niclas har precis kommit hem. Som jag skrev tidigare så skulle ju hans pappa komma hit och mäta våran balkong för att dom skulle bygga trall till den. Dom mätte och sen for dom snabbt iväg och köpte virke och sen åkte dom och började spika ihop den. Klockan gick och dom hann inte klart idag.. men imorn så kommer den bli klar :) Så nu hoppas jag att det bli fint väder till helgen så vi kan vara där ute och njuta!

Var ju på gränby tidigare idag.. åkte dit tillsammans med syrran och Max, dom behövde också fylla på matförrådet. Var ju tänkt att det skulle bli en snabb handling där så att vi sen skulle hinna ut och leka lite också. Men som vanligt så går det nästan aldrig att vara snabb på gränby!
Innan vi åkte dit så fick jag en stor fin bonus-check från hm på posten. Den fick ju självklart följa med! Hittade inge speciellt, köpte en tröja och lite annat smått bara.

Sen har jag letat länge efter en bra sjal till Tuva, men har aldrig hittat någon.
Men idag gick vi in på p.o.p och hittade en fin sjal som fick följa med hem tillsammans med ett par vantar.
Sen blev det en hel del mat också!



Igår kväll efter middagen tänkte jag ta en liten jogging tur med Ripton medans Tuva och Niclas skulle ta en promenad.. så skulle vi alla ses vid hagen efter en stund. Var super skönt att komma ut och röra på sig igen.. men har fått så jäkla ont i höften.
Den har hållt på och krånglat hit och dit ett bra tag nu.. men ibland blir det värre.
Hade tänkt ta mig ut på en sväng ikväll igen men känner att den kommer strejka så fort jag börjar röra på mig.


Nåja, hoppas den är lite mer sammarbetsvillig imorn!
Nu blir det film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar