tisdag 6 april 2010

Tisdag

Sitter och väntar på att syster och Max ska komma så vi kan åka upp till gränby och handla lite. Köpa lite nyttigheter för nu är det slut på godis, i alla fall i veckorna, på helgen en dag kanske man får gotta sig lite.
Strumpor behöver jag köpa också, så typiskt, varför ska precis alla gå sönder samtidigt? Hade massor av strumpor nyligen och nu efter vi tvättat tror jag att jag bara har 3 par hela vanliga kvar!


Har pratat med akkis på morgonen också, ska käka ännu mer piller så blir en sväng in på apoteket också.
Hoppas det hjälper nu för jag vill ju inget mer än att kunna gå ut och ta en lång promenad i det härliga vädret! Komma ut och få träffa lite människor, man blir ju helt instängd och för sig själv nu.
Skulle höra av mig på torsdag så får vi se om det blivit bättre eller sämre..



Tuvis har nu slitit ut nästan alla kastruller, när hon var nöjd där drog hon vidare till skohyllan och slet ner alla skor. Kanske ska plocka lite ordning och ha på sig lite mascara så kanske man är klar när syrran kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar