tisdag 20 april 2010

jag älskar detta väder!

Jag blir på så bra humör, får så mycket mera gjort och vi kommer ut så mycket mer nu när det är så jäkla härligt väder!
Har suttit en liten stund på balkongen nu medan Tuva har sin förmiddagslur.. och gu så skönt det är! Mitt i solen och blåser ingenting.. jag bara njuter!
Men hinner inte sitta länge, måste väcka Tuvis nu och sen fixa lite lunch. Sen ska vi bege oss ut igen.. ska bara upp till gränby och handla lite först och sen blir det nog en promenad och en stund i lekparken igen :)

Senare idag kommer Niclas pappa hit och ska mäta våran balkong sen ska dom bygga trall där ute!! Tror dom skulle börja idag! Det kommer bli underbart! Nu när man har balkong-dörren öppen vill ju Tuva ut och kika hela tiden. Men jag tycker inte att det känns så barnvänligt eftersom det är cementgolv sen är det en stor springa mellan golvet och räcket. Men nu när trallen kommer kan vi vara där ute.. jag sola och Tuvis leka, hihi!


När jag satt på balkongen hörde jag hur det prassla nedanför i buskarna..
Tittade ner och där ligger Casper och solar och ser ut att älska livet ;)


1 kommentar:

  1. Håller med dig. detta väder gillar jag super mycket. man får som sagt mkt gjort och blir mkt piggare :) härligt. kram till er

    SvaraRadera