torsdag 22 april 2010

torsdag



Idag har Emma/syster/moster/gudmor och Max varit här hela dagen och busat med oss!
Dom blev utslängda hemma eftersom det kom en snickare hem till dom och skulle fixa deras hall.
Idag vart det en väldigt onyttig dag.. syster "tvingade" på mig pizza till lunch.. är väl hennes gravidhormoner som spökar och smittar mig :p
Sen nu till middag vart det hamburgare.. fy mig! Går verkligen inge vidare med min beach 2010!
Finns ingen chans att jag kommer lyckas.. synd bara att min fina bikini jag köpte inte kommer kunna användas!

Tidigare idag läste jag igenom lite gamla inlägg som jag skrev för ett år sedan. Då gick jag hemma höggravid och verkade vara ganska less.. verkade ha ganska ont till och från och ha problem med både klåda och täppa.
Gud vad man glömmer fort.. vad jag kommit ihåg hade jag nästan inge ont alls och hade en drömgraviditet.
Men nu när man läser tillbaka så hade man ju en del förvärkar, foglossning, klåda, täppa m.m.
Men det är absolut inget jag klagar över nu!
För jag skulle göra vad som helst för att få uppleva det igen.. ge vad som helst för att få vara gravid nu igen.. dock behöver det ju inte komma något barn än på ett tag. Det finns det varken tid, pengar eller husrum till :p
Men att vara gravid är så underbart och jag skulle ge allt för att få vara det för en dag!
Jag saknar min stora spända mage :)

Iallafall, det jag skulle komma till.. vi köpte ju hamburgare från donken ikväll. Och när jag tidigare idag läste gamla inlägg så kom jag på hur fast jag var i mcdonalds chokladmuffin när jag var gravid. Och självklart blev jag ju sugen på en sån idag!
Så vi köpte en sån.. men fy vad äcklig den var. Det måste verkligen bara ha varit en gravidnojja jag fick.. för nu var den verkligen inte god!

1 kommentar:

  1. Donkens muffins är ju hur goda somhelst! :) Btw har Tuva en riktigt söt tröja på sig!!

    SvaraRadera