onsdag 21 april 2010

onsdag dag

Efter en dålig natt var Tuva ändå pigg.
Vi gick upp och gjorde frukost och fick i henne lite smörgås och yoghurt iaf.
När Niclas åkte till jobbet så sprang han ner och satt gång en maskin med alla sängkläder som var ner-kräkta.

Jag och Tuva hade tänkt att bara klä på oss för att sen gå ner till tvättstugan och fixa med tvätten.
Men efter frukosten bajsar hon ner sig helt. Jag såg att hon satt och tryckte vid matbordet och när jag sen ska gå och byta på henne känner jag att hon är helt blöt.
Bajset var som rinnande vatten och jag blev också helt full när jag bar henne!
Så det var bara in i duschen för oss båda ännu en gång!

Sen snabbade vi oss på och gick ner i tvättstugan och sorterade tvätten som Niclas hade satt igång, samt startade en ny maskin med alla bajskläder!

När de ena torktumlades samt de andra tvättades tog vi en promenad till Willys för att fördriva tiden lite och Tuva vart supertrött och somnade nästan direkt i vagnen.


Sen under dagen här har jag inte märkt att hon varit nå dålig. Så vet inte om hon är magsjuk eller om det är nå tillfälligt.
För till lunch idag så fick vi i henne flera skedar med mat.. och det är stor skillnad om man jämför med de senaste dagarna.

Så får se hur denna kväll och natt blir. Hoppas verkligen det bara var nå tillfälligt! Känns som hon varit så himla mycket upp och ner med sjukdomar den senaste tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar