torsdag 15 april 2010

kväll igen!

Nu har vi nyligen ätit middag.. blev väldigt sent idag. Men efter vi hade kommit hem åkte Niclas iväg och köpte en ny cykel, igen!!
Tredje cykeln han köper nu på bara ett litet tag.. inga billiga saker heller så jag hoppas han får sin andra såld nu.

På tal om cyklar så har vi beställt en ny cykel till mig.. en riktig kärringcykel med korg i fram och en barnstol i bak :)
Super kul! Ska bli sjukt mysigt nu i sommar att få komma ut och cykla och att ha Tuva med där bak, tror att det kommer uppskattas av henne med!
Ska iallafall köpa den från jockes ( syrrans sambo) mammas sportbutik i östhammar.. dom är supersnälla och plockar ihop en bra cykel med bästa barnsadeln och så får jag ett super bra pris :)


Nu ikväll gjorde vi hamburgare med bröd här hemma.. och hör med häpna nu alla ni som känner mig!!!
Jag hade både sallad, ost, tomat, gurka och min egengjorda vitlöksdressing på!! De ni ;)
Ni som känner mig vet att jag är ganska snål med fyllning på i vanliga fall.
När man äter ute är allt så kladdigt och äckligt och jag hatar verkligen dressingen.. men nu när vi gjorde själva vart det super gott!




Bjuder på två härliga bilder på Tuvas sköna frilla hon hade
efter hennes förmiddagslur idag!

2 kommentarer:

  1. hahahah, minns alltid när vi åt på donken du köpte en naturell mc feast. Var ju endast hamburgaren och brödet med lite peppar på, + att den kostade lika mycket som våra ändå, haha :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaa.. man bröjar växa upp lite nu när man själv får barn ;) Hoppas bara att man inte får en lika kinkig unge som man själv var :p

    SvaraRadera