tisdag 6 april 2010

kväller

Satt och väntade utanför Niclas jobb i 1timme och 15minuter utan att höra ett dugg ifrån honom.. tillslut blir jag så less och klockan har tickat iväg så jag åker hem ändå, måste ju ge Tuva middag!
Så jag fick stanna utanför porten och bära upp allt medans Tuva satt kvar i bilen. sen fick vi åka och parkera och upp och göra iordning lite middag till Tuvis!


Självklart som jag visste så ringer Niclas när jag precis har parkerat och är påväg upp. Om jag hade stannat några minuter till hade jag hjälp, men det är lätt att säga nu!


När Tuva väl hade ätit hade klockan blivit strax före 7 och jag hade varken orken och hungern till att laga någon mat. Så nu har vi istället druckit en varsin nyttig shake :)
Hoppas jag lyckas hålla igen alla sötsaker nu!


Igår satt vi och titta lite på hemnet och vi båda förälskade oss i ett radhus som vi bara vill ha! Den var inte så dyr men det dåliga är att hyran står inte så den är säkert dunderhög!
Men vi får se, kanske åker på visningen och kikar och hör :)
Inte för att vi skulle ha råd nu, men när jag börjar jobba igen så kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar