måndag 19 april 2010

härlig måndag


Idag efter lunch gick vi (jag och Tuva) ut på en promenad. Innan vi gick ut så tog vi bort vinter-åkpåsen från vagnen.. kändes som det började bli lite väl varmt med den nu. Den senaste tiden har vi alltid haft den helt öppen och då har det mest sett konstigt ut.
Och vad jag inte tänkte på när jag klädde på Tuva var att det blev gaaanska mycket rött. Såg ganska roligt ut sen när hon väl satt i vagnen.. haha!


Efter att vi gått en liten promenad i solen så gick vi till lekparken. Vi satte oss en stund i sandlådan.. jag visade Tuvis och grävde med spaden i sanden. Sen när hon fick spaden så började hon greja massor och hackade med den i sanden, sötnos!! Och riktigt duktig var hon också.. hon stoppade inget i munnen.. inte minsta lilla sandkort :)


Efter en stund i sandlådan gungade vi också.. och det gillas kan jag lova :) Det ska vara ganska hög fart, då skrattar hon massor! Sen när vi skulle gå vidare och jag tog ur henne ur gungan blev hon skit arg.. ville ju gunga mera!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar