torsdag 29 april 2010

tar en paus..

Tar en paus mitt i allt.. håller på och storstädar lägenheten.. är klar med sovrummet och har även tvättat fönstrerna! Kastade Tuvis i säng för några minuter sen och tänkte fortsätta med resten nu medans hon sover.. får nog mycket mer gjort då när hon inte river i allt :)


Imorn är det ju valborg och då får vi fiin gäster! Mickan och hennes Patrik kommer hit och är med oss hela dagen och kvällen.. kommer bli galet kul!! Har inte träffats eller umgåtts på evigheter.
Tror även Angelica dyker upp under kvällen!

Vi hade ju först tänkt ha med oss Tuva under dagen och sen sitta hemma hela kvällen med henne. Men sen ångrade vi oss och snälla mormor ställer upp och är barnvakt! Känns som vi behöver lite egentid.. inte bara kvällstid utan kan vara skönt att vara själva en hel dag.
Även om jag kommer sakna ihjäl mig efter henne.. undrar hur det går och hur hon har det.
Har ju fått sån jäkla seperationångest och vill helst inte att någon annan än jag har hand om henne! Och det blir ju inte direkt bättre om man håller henne hemma ännu mer.. hur ska det då gå med förskola?

Så tidigt imorgon bitti åker vi ut till Gimo till mormor och lämnar vår lilla älskling!



Nej nu måste jag fortsätta med städandet.. måste ju ta en paus snart igen för om några minuter är det våra bästa år, hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar