fredag 18 juni 2010

ändrade planer..

Ja det blev en hel del ändrade planer ikväll.
Det var först tänkt att vi bara skulle åka hem efter vi handlat. Laga god mat som skulle bestå utav hasselbackspotatis (älskar det!) och rullader.
Men så blev jag sugen på att dricka lite vin och ha en mys kväll och Alexandra som ändå satt ensam hemma ville gärna haka på :)
Jag blev väldigt taggad och vi skyndade oss hem.. jag plockade ur allt som hade handlats, gjorde mig iordning lite snabbt och tog hand om Tuvis medan Niclas skulle iväg en snabbis och hjälpa sin pappa men nått innan vi skulle åka.
Jag satt i princip bara här hemma och väntade på att han skulle komma hem så vi kunde åka!

Tiden gick och ingen Niclas kom.. som det oftast brukar bli så drog det ju såklart ut på tiden och jag tyckte klockan blev alldeles för mycket för att åka iväg. Tuva vart jätte trött samt att Alexandra skulle iväg ganska tidigt imorgon bitti så då bestämde vi för att skippa det hela!
Tråkigt för jag såg verkligen i fram emot det. Men vi får ta det snart istället :)

Förlåt Niclas men du vet att jag vart ganska besviken och tycker att detta händer ganska ofta!

Så eftersom klockan blev ganska mycket så orkade inte jag ställa mig och laga mat så det fick bli hämtpizza.
Idag har det verkligen vart en syndar dag. Snabbmat både till lunch och middag samt en fika på stan.
Och imorn är det lördag och vi ska hem till min mamma och kanske även åka på marknad.. känns som det kommer slinka ner en hel del onyttigt då med.. blää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar