söndag 27 juni 2010

långhelg

Midsommar helgen har vart såå jäkla mysig!
Husvagns semester måste man verkligen börja göra mera :)
Och Öregrund och Gräsö är så vackert på sommarn!
Det gick kanon att sova vi alla 6 i husvagnen.. den var ju inte mini liten som tur var! Ungarna var så snälla hela tiden och allt gick verkligen super!
Men igår kväll när vi kom hem kan jag lova att vi var trötta!
Tuva var helt över trött och hel vild.. skrattade för precis allt!
När vi väl var klara med allt och vi väl satt oss framför tvn så däckade jag inom 15 min och missade hela filmen.. ovanligt? haha!


Såg på vädret idag att det ska bli kanon väder hela veckan. Imorn skulle det vara 25+ och på tisdag 27+ sommar nu va! Underbart!
Så om någon känner sig ensam och inte har något att göra.. hör av dig!
För jag har verkligen inget planerat.. och jag vill ju inte direkt sitta instängd i en lägenhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar