måndag 21 juni 2010

måndag

Måndag igen!
Tuva sov ganska länge.. jag vaknade till och med före henne så jag gick upp och ringde lite viktiga samtal. Fick hem ett brev från akkis med en tid härom dagen som jag väntat på väääldigt länge.. trodde dom glömt bort mig!
Men iaf.. hade en liten för aning om att jag inte skulle kunna den tiden så jag ringde och hörde med dom och jag fick min tid ändrad. Till tidigare till och med.. 12 dagar dessutom :)
Så det vart jag glad över! Ska bli skönt att äntligen få det gjort.

Sen kom syrran över på dagen medan Max var på dagis. Vi gick ner till brantans konditori och fikade. Ligger typ precis brevid oss men har konstigt nog aldrig vart där! Niclas kan ibland på lördags mornar gå ner och köpa nybakt bröd.. super gott :)
Det var riktigt fint där.. och stort! Trodde inte det skulle vara bra för att ligga här. Inge dyrt heller faktist!
Efter vi fikat gick vi och handlade lite och sen gick vi till lekparken så Tuvis fick gunga lite.. hon bara älskar ju de!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar