tisdag 22 juni 2010

Tisdag

Har fortfarande sjukt ont i magen.. har haft det hela natten med.. alltså har jag haft det ända sen igår på dagen.
Men nu gör det däremot ännu ondare.. undra vad fan det är? Gör så sjukt ont när jag rör mig!
Om det inte släpper så ringer jag fan min läkare snart.


Nu ska jag iaf väcka Tuvis så ska vi åka och våldgästa syrran och Max. Jätte fint väder idag ju :) Så då ska vi försöka hinna med lite sol och bad!



Snart är det midsommar! Kommer bli så himla mysigt :) I söndags var vi ute hos Sophie och Stoffe och åt tacos och planerade för husvagnstrippen och midsommarfirandet!
Det kommer bli så jäkla kul och som det ser ut så verkar det bli fint väder med!

1 kommentar:

  1. aj då stackare, att du har ont i magen inge kul. hoppas de släpper sig så du slipper ha ont. kram

    SvaraRadera