måndag 7 juni 2010

Måndag - och börjar bli lite orolig

Nu börjar jag snart bli lite orolig för våran lilla fröken här hemma.
Hon har de senaste dagarna knappt ätit ett dugg. Ingenting duger och då menar jag verkligen det. Man kanske som mest får i henne ungefär 20ml välling. Och det är ju inte bara det att hon äter dåligt, utan hon dricker knappt något heller.

Vi har trott att det är pga att en tand är påväg ner men jag vet inte om det är det längre. Hon har ju haft såkallat tandbajs men tror även att bajset kan vara som det är eftersom hon heller knappt äter något och det lilla hon får i sig är nästan bara i flytande form.

Visst barn har sina perioder då dom matvägrar men denna gång är det inte som det har vart förr. För då brukar man alltid något gå att få i henne.
Jag ger det en liten stund till och sen får vi väl höra av oss till bvc eller nått.

Om 2 timmar ska jag iväg och jobba! Sjukt länge sen jag gjorde det så får se hur det går.. hoppas jag får den turen jag vill ha eftersom jag är mest inne på den. Alla andra är så omgjorda sen jag jobbade.
Niclas kommer hem vid 13,00 och blir hemma med Tuva medan jag jobbar.. hoppas han lyckas få i henne något att äta iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar