torsdag 3 juni 2010

den gillades

Tuvis och jag åkte som sagt till barnenshus och köpte den där babypoolen. Köpte även Hello Kitty armpuffar inför i sommar samt en kul liten badanka som åkte runt i vattnet om mag drog upp den!

När vi sen kom hem igen hade det blivit lite molnigt men var fortfarande väldigt varmt så jag blåste upp poolen, ställde den på balkongen och fyllde upp den med vatten.
Både Tuva och Ripton blev väldigt nyfikna och fick stora ögon.

När det väl var dags för premiär badet så kan jag lova att man kunde tro att Tuva kommit till himmelriket! Hon skrek och tjöt av lycka och stänkte massor med vatten.. hon var helt galen och så himla lycklig :)

Eftersom hon stänkte ganska mycket så gick jag in för att hämta en handduk som jag skulle lägga på golvet så det inte skulle komma så mycket till de under.
Men när jag kommer ut igen hör jag hur grannarna pratar där nere och verkade inte så super glada över det plötsliga regnet, haha!
Så det fick bli nog med bad för idag.. får se hur vi gör i fortsättningen.. lär väl få plasta in balkongen eller nått, haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar