torsdag 17 juni 2010

ensamma

Niclas kom bara hem efter jobbet och lämnade Ripton (han hade med han på jobbet efter lunch) och bytte om och sedan åkte han igen.
Dom skulle ha after-work.. gå till tavernan och äta och sen bowla och sen vet jag inte om dom skulle vidare efter de eller stanna där.
Så jag och Tuvis är ensamma.. men vi fick ju nästan finare och godare mat än Niclas iaf.. hade ingen aning om vad jag skulle göra så det fick bli blodpudding.. det brukar ju gå hem hos Tuva. Kändes riktigt bra att äta de när Niclas är ute på resturang.. haha!
Men inte gick det hem hos Tuva iaf.. 2 smakbitar kanske och sen skulle hon bara kasta ner allt på golvet och sitta och banka med saker i bordet så jag trodde min trumhinna skulle gå sönder!
Tror den där rackarns tanden som jag trodde skulle spricka igenom natten som var, bråkar med henne nu på slutspurten.. för nu på eftermiddagen har hon vart ganska så kinkig. Så ska nog ge henne en alvedon innan hon ska sova så slipper hon ha ont i natt.

Nu ska vi springa ner en snabbis till lekparken innan den blir sängen för lillan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar