torsdag 3 juni 2010

jag tror jag dör..

Shit vad varmt det är idag!
Jag la mig ner på balkongen och tänkte att jag skulle försöka få lite sol på mig medan Tuva sover..
men det går ju inte att vara i solen i 5minuter.. jag bokstavligt talat rinner bort känns det som!

Satt och letade på internet för att försöka hitta någon liten babypool vi kan ha på balkongen.. men alla jag hittade var så stora. Kollade även på BR på gränby igår och även dom var stora.
Men nu fick jag ett reklam-blad från barnens hus med bara massa pooler i.. och där fanns det en perfekt!
86x25cm för 69,90:- , den måste ju bli super!
Så efter lunch åker vi och köper en sån! Får dock se hur länge den håller.. antar att den kommer vara poppis bland fler, som t ex Ripton :p han älskar ju att bada!

2 kommentarer:

  1. Ja de är verkligen kanon varmt. men de är ändå skönt att de har börjat blivit lite varmare. jag tyckte vinterna va lång. så jag har bara längtat efter detta. hur e de med er då? :)

    SvaraRadera
  2. hahah, vill se bilder på när Ripton "simmar" runt i poolen sen! :)

    SvaraRadera