torsdag 17 juni 2010

kort-håriga..

Igår kväll när Niclas kommit hem från jobbet och vi slängt i oss en snabb middag åkte vi ut till Länna, till Niclas föräldrar. Han skulle hjälpa dom med en diskmaskin för dom hade köpt en ny.
När dom var klara med det åkte vi hem till Jullan.. eller hennes föräldrar.. och hon var så snäll och klippte oss båda två :)
Har försökt "få tid" hos henne några veckor nu och äntligen kunde hon klämma in oss!

Första gången jag klippte mig hos Julia och hon var väldigt duktig och nogrann.
Mitt hår hade blivit så slitet och Niclas hår hade växt som ogräs!
Jag toppade mig bara men det blev ju ändå ett par cm som försvann eftersom det var slitet!



Om ett tag ska vi cykla hem till syster.. eftersom det är fint väder så tänkte jag och Tuva att hon kunde få våldgästa deras pool :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar