torsdag 17 juni 2010

torsdag kväll


Precis när jag tänkte skriva Nu sover Tuva..
Så hör jag att hon är vaken och "står och klagar".
Hon stog upp och hade tappat ner snutten på golvet. Så jag tog upp den, la henne ner och gav henne lite mer välling. Hon verkade trött så hoppas hon sover nu! Men som vanligt när man är själv och vill att dom ska sova så brukar dom ju böka som mest :)

Vi var iaf en sväng till lekparken och gungade lite.. hon älskar verkligen att gunga! Sitter och skriker och tjuter och hoppar och fladdrar med benen!

Jag ska nog lägga mig och titta på Grey´s som gick igår. Missade ju det då så tänkte se det nu.. även fast vi såg det avsnittet förra veckan. Men det var ju så bra och spännande :)


Imorn ska vi gå på stan med syrran och Max. Jag måste verkligen köpa bh:ar.. har bara 1 som jag kan ha. Helt sjukt vad brösten minskar!
När man blir gravid måste man köpa större bh:ar för brösten växer så mycket, när man sen får barn blir man tvungen att köpa amnings bh:ar.. och de första funkar bara i början, sen växer man ur dom och måste köpa fler.. och sen efter man slutat ammat så krymper brösten nå hemskt så alla gamla bh:ar är förstora, haha!
Har fan haft 4 olika kupstorlekar under 1år, galet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar