onsdag 30 juni 2010

underbar kväll!

Åh! Ikväll har jag och älskling sett Eclipse!! Så jäkla bra den var :)
Ett tag satt jag och spände mig så himla mycket.. det var ju så spännande! Var väl stel som ett järnrör eller nått.. spände mig så länge så jag nästan fick kramp, haha!

Men jag vill se nästa film nu, gärna nyss!
Hade fått för mig att det bara var 3 filmer och att det här var den sista.. men så fel jag hade!
Längst ner satt vi i biosalongen, haha! Första gången jag gjorde det.. det gick väl ganska bra men man hade ju gärna suttit en bit upp.
Men man tar vad man får :) Det var ju en impulsgrej bara och vi bokade ju på eftermiddagen så man ska ju vara glad över att det fanns någon plats över huvudtaget.
Hällde i mig en super stor cola under filmen så efter höll jag på att kissa på mig. Men det är ju ingen idé att ställa sig i toakön efter filmen.. den brukar ju vara galet lång!
Så vi cyklade till Niclas jobb och gick på toa istället :)


1 kommentar:

  1. Eclipse är bra =)
    visste du att 4:e filmen ev. kommer vara uppdelad i 2 filmer för att få med allt från boken :P

    SvaraRadera