fredag 18 juni 2010

jag är trött och jag fryser!

Vart får ungen energi ifrån? Hur orkar hon? Är hon inte trött?!

För det första så höll hon på att böka hela kvällen igår till typ 23,00 nått.
Sen nu har hon vart vakne ett bra tag.. har väl iaf bökat sen strax efter 03,00 minst sagt!
Försökt lägga henne ner flera gånger.. men det går i nån sekund sen står hon upp igen och bara klaaagar!
Så för en 40min sen gav jag upp.. Nu sitter hon och leker och är så nöjd så! River ur allt i sin ugn och kastar grejor runt omkring sig. Står med sin kaffe kopp och lossas dricka och står och sörplar, haha!
Spelar på sin princessbil och står och gapar och är så nöjd!

Ja vad säger man.. ibland är dom bra roliga!
Jag förstår dock inte hur vi ska orka med en dag på stan?! :p

1 kommentar:

  1. Morsan kommer aaaaaaldrig orka en dag på stan. (inte på förmiddagen iaf)

    SvaraRadera