torsdag 10 juni 2010

orörligt huvud

Imorse när jag vaknade hade jag lite ont i ena sidan av nacken som sträckte sig ner mot ryggen. Dagen gick och det blev bara värre och värre.. gjorde riktigt ont när jag vred på huvudet.
Sen nu på kvällen så dammsög jag vilket jag inte skulle ha gjort. Nu har jag fruktansvärt ont!
Kan inte vrida på huvudet åt någon sida eller varken frammåt eller bakåt. Det gör så sjukt ont!! Känns som jag håller på att få nackspärr.. har aldrig haft det förr och heller inte haft såhär ont så vette tusan vad det är. Hoppas verkligen inte det är nackspärr iaf.. då lär det bli lite svårt att ta hand om Tuvis imorn.
Klarade ju knappt av att lyfta henne nu på kvällen utan att skrika.
Skickade iväg Niclas upp på gränby att köpa tigerbalsam så nu ska han få massera mig! Hoppas det blir bättre och att det är bort tills imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar