måndag 11 maj 2009

11 maj - födelsedagen

Det var ju idag min dag var, har fått många grattis-hälsningar och det tackar jag för :)
Älskling började dagen med att vara väldigt morgontröttis å var lite småsur för jag ville sova å inte gillade att han väckte mig med massa snoozningar :p

Har vart väldigt trött å slut i kroppen idag. Varit sjukt jobbigt att bara röra sig, tror det blev lite för mkt ansträngning för min kropp i helgen! Mitt högerben var väldigt skumt på förmiddagen med. Kändes halvt förlamat typ, kändes som det vägde ton å var som halvt bortdomnat. Och när jag böjde mig så fick jag typ sendrag i hela benet. Så rippens morgonpromenix tog extra lång tid idag!
Jag verkar iaf få ha min födelsedag för mig själv. För lillknodden verkar inte ens ha tanken att vilja komma. Kommer säkert gå över tid, blää jag vill inte! Det börjar bli riktigt jobbigt nu, är så svullen. Fötterna är så äckliga, ser ut som lik å är tjocka som jag vet inte vad. Har fan inga fotleder längre så svullen jag är.

Idag när älskling slutade åkte vi ut till Thuns. Hans jacka hade gått sönder lite så vi skulle åka å byta den. Så han fick en ny fin jacka och så handlade vi på oss lite bebiskläder, man skulle ju kunna köpa hur mkt som helst :) Hittade b la en söt tummeliten - body som vi var tvugna att köpa! Niclas mamma var även med så vi fick lite bebiskläder av henne med, jätte snällt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar