onsdag 6 maj 2009

Ingen bra dag

Nej idag är ingen bra dag. Känner mig helt slut i kroppen och orkar inte med nånting, går med små ont i huvudet och känner mig ganska deppig, vet ej varför.
Blir tokig på hur det ser ut här inne, skitigt direkt. Känner mig äcklad vart jag än är i lägenheten. Ska man behöva städa varje dag? det är ju helt sjukt. Vill bara lägga mig ner å sova men det känns så skitigt överallt. Städar fan jämt å ändå blir det hårigt å dammigt direkt.
Blir på ännu bättre humör när jag ser att fredde å jossan nu har fått sin dotter. Vill ligga å mysa med min bebis också. Nu kan den väl också ta och komma!
Hade lite små ont igår men blev inget mer än det. Trycker neråt ganska mycket emellanåt, känns som man har något sitter fast mellan benen. Känns att den är längre ner i bäckenet. 
Är man knäpp om man går å väntar och längtar till man ska få en mer kraftig smärta å att det ska sätta igång?
Nej nu ska jag lägga mig å sura under filten i soffan.

1 kommentar:

  1. HÅll ut vännen! Snart har du din lilla bebis hos dig. Hoppas det känns lättare imor´n.
    Kramar från oss

    SvaraRadera