torsdag 14 maj 2009

Badrum = Sovrum

Ja inatt kändes det fan som jag kunde bosätta mig i badrummet. Jag går ju alltid å kissar innan jag hoppar i säng. Hann väl ligga i max 10min sen kändes det som jag höll på å kissa på mig. Gick upp på toa och sedan kröp jag ner igen, hann ligga i sängen 10-15min igen och det kändes återigen som jag höll på å kissa på mig. Det roliga är ju att det kommer ju fan inget kiss nästan, bara nån liter droppe. Och fast man har vart på toa så känner man sig kissnödig. 
Till råga på det så är magen inte i världens bästa form heller. Har läst nånstans att den kan bli lite i obalans i slutet för kroppen ställer in sig på förlossningen å vill tömma tarmarna.
Nej nu är det verkligen inte kul längre, nu får gärna bebis ta å komma. Inge kul å gå å vara konstant kissnödig, dasspappret tar slut sjukt fort så niclas håller på å bli tokig varje gång jag ska byta rulle, hahaha!

Har fått väldigt ont i ryggen när jag ska till och sova med, allt gör ont och är oskönt hur man än ligger. Nu vill jag bli av med kulan så jag kan få sova på min sköna degiga mage igen!

1 kommentar:

  1. Tyvärr är de ju så att man blir mer och mer kissnödigare på sluten, jag kommer väl ihåg när jag var gravid i slutet. De var verkligen som att bosätta sig på toan.. Kram

    SvaraRadera