måndag 18 maj 2009

Måndag

Idag har vart en rätt trisst dag, är nog vädret som har gjort det till de. Vad hände med de egentligen? Var ju så fint i helgen och så vaknar man upp till en grå å regnig dag.
Har iaf vart barnvakt åt max idag, och det är ju alltid lika kul å trevligt :) Han har blivit så himla Sarig. Pratar tydligen om mig typ hela tiden och han har inga som helst problem att bli lämnad här. Springer och kramar om mig direkt och vinkar glatt hejdå till sin pappa! Jocke skulle upp och hälsa på emma på akkis så han lämnade max här hos mig. Syrran blir troligtvis utskriven imorn, vi får hållarna tummarna för det. Måste bli riktigt skönt för henne och max lär bli superglad att få hem sin mamma igen!
Har fått så sjukt ont i revbenen, idag har det vart en riktig plåga, vet inte vart jag ska ta vägen när jag kör bil, sitter å försöker trycka in fingrarna under revbenen men bebis släpper inte in dom!
Imorn ska vi till barnmorskan, sista besöket sen om bebis inte kommer blir det överburenhetskontroll. Så vi får se när den vill titta ut eller om den inte alls vill titta ut så det blir igångsättning istället. Hoppas verkligen inte det. Hur kul är det att veta när det ska sättas igång å veta när ungen kommer? 

Nej nu är det nog sängen snart. Ska upp och tvätta imorron bitti innan mvc. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar