lördag 2 maj 2009

Valborg

Det var ju tänkt att vi skulle fira valborg ute i östhammar med syrran, jocke och max. Blev tyvärr inte så eftersom syrran är dålig och blev tvungen att läggas in på akkis. Tycker ordentligt synd om henne som var tvungen att ligga ensam och inlagd på akkis över valborg och första maj och allt. Hon håller på att bli tokig av all tråkighet där, lagom kul å ligga å göra ingenting helt ensam när det är super väder ute och veta att hon blir kvar minst till mitten på nästa vecka. Nej jag hoppas verkligen hon kryar på sig!
Så eftersom det inte blev nå östhammar så skulle vi grilla med "alla andra". Kommer dit och så är det en löptik där så rippen blir tokig. Jag orkar inte med det å han skulle bara leva fan så vi går hem istället, grillar ensamma ute på gården. Går upp å så går det bara skit på tv så vi åker å hyr en film. Tar max 10min å sen sover jag, så bra var den filmen! Var sjukt trött å sov minst 13timmar den natten, haha!

1 kommentar:

  1. man är så trött när man är gravid och behöver sova, så passa på att sova ut ordentligt. För sen kan man inte det, då sitter man och kikar på bebisen. De gjorde jag i början.
    Tråkigt med din syster. Hoppas hon kryar på sig nu.

    SvaraRadera