lördag 2 maj 2009

Ingen bebis

Ingen bebis ännu. Den kan gärna få komma för vi har så tråkigt. Suttit hemma flera dagar i rad å inte gjort ett dugg så vi tycker att den gärna kan få komma nu.
Hade ju förvärkar häromdagen, kommer å går ibland med lite ont i rygg men blir inge mer än så :(
Klådan håller på å gör mig tokig med. Glömde bort hela tiden å ta ut tabletterna men ni ikväll höll jag på å bli galen på klådan, bara kryper under huden så åkte till apoteket å hämta ut tabletterna å än har dom inte värkat (eller verkat?). Hoppas dom hjälper snart iaf! Får se vad proverna visar på måndag, ska ju dit på återbesök då. 

Som sagt, vi har suttit hemma i flera dagar å inte gjort nånting, inge ungdomsliv här längre inte :) Jag är så trött numera, ont i ben å fötter hela tiden fast man knappt rört sig något. Har fått assvullna fötter med, sjukt äckligt å obehagligt!

1 kommentar:

  1. Vilken vecka är du nu i? Du kan använda stödstrumpor till dina svullna ben de hjälper jätte mycket =) jag hade såna och va de hjälpte för mig. såå himla skönt.

    SvaraRadera