torsdag 7 maj 2009

Torsdag

Redan torsdag å jag har precis startat min tvätt-tid. Är så less, känns som det enda jag gör numera är tvätta, städa, diska å gå ut med rippen. Så jävla tråkigt liv!
Ännu mer less blir man när det bara är sånt här skit väder, dagen började ju med sol å blå himmel, men nu är det helt grått å regnet bara hänger i luften känner man.
Blir så irriterad, så jävla arg när den kärringen som vanligt ringer å förstör hela ens dag, hon får en att explodera av ilska nästan. å aldrig lär hon sig å fattar vad hon gör för fel. samma visa varje gång å alltid gör hon personer tokiga. nej gud om det gick skulle jag radera henne ur mitt liv. blir tokig på na! 

Imorn är det morfars begravning. får se hur det går, aldrig roligt med begravningar. Hoppas på lite bättre väder iaf. För då blir de grillning med stoffe å sophie senare på kvällen :)

1 kommentar:

  1. Så du vill verkligen radera ut henne,
    Är det så illa

    SvaraRadera