fredag 8 maj 2009

Fredag

Fredag idag å det är väl alla glada över. Förutom jag då som ändå går hemma varje dag så alla dagar ser typ likadana ut för mig ändå! 
Sammandragningarna fortsätter komma titt som tätt å har även hållt på i natt.
Är riktigt fint väder ute än så länge, men antar att det kommer hinna ändra sig under dagen som vanligt. Om inte så blir det troligen grillning med stoffe å sophie ikväll :)
Denna helg är helt fullproppad med saker som ska göras, vet inte hur jag ska orka å hinna med allt. Fyller ju som sagt år på måndag så det blir lite kalas på söndag, inte för jag har den minsta lust eller ork men folk vill ju komma så det är bara att stå ut, man får ju presenter ;D
Så imorn blir det till att stå vid spisen å baka massor, å så blir det storstädning av lägenheten. Sen måste vi få hit vårat köksbord som äntligen är klart. Måste försöka få upp vår kökslampa med. 

Idag är morfars begravning. Längtar verkligen inte, gillar inte begravningar, är så jobbigt med alla som är lessna osv. Niclas slutar vid lunch så då ska jag komma å hämta honom å ha med grejer så han bara kan byta om sen blir det väl nån snabb lunch som vi kastar i oss å sen vidare ut till gimo.
Ska kolla igenom å se vad jag ska ta med för kläder till niclas å förbereda det. Sen är det bara sätta igång, antar att jag kommer vara sen iaf i slutet fast jag har tid på mig. Men denna gång har vi verkligen inte tid å bli sena! Nilcas sa även att bilen är så fint inparkerad så jag kommer väl ha en bra stund å göra innan jag får ut den.
Aja, vi höres nog senare! Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar