söndag 17 maj 2009

Tyvärr, ingen bebis än.

Någon som visst trodde att bebis har kommit eller att jag är och föder eftersom jag inte har bloggat på ett tag. Men tyvärr, så är det inte! Har bara haft väldigt fullt upp och inte haft tid med det. Brukar bli så på helgerna. Så när jag väl är och föder kommer ni säkert bara tro att jag har ett blogguppehåll ändå!
Bebis verkar trivas väldigt bra i sin mors mage och verkar inte vilja kika ut än på ett tag. Medan morsan själv håller på att gå i bitar av att skrutten aldrig kommer. Trycker så sjukt mkt på revbenen igen, förstår inte hur det kan göra det, för den är ju fixerad å har sjunkit ner. Men ibland värkar det nå hemskt i revbenen å ungj*keln bara trycker upp sin feta lilla rumpa rätt i mina revben, sjukt ont! Kan knappt köra bil för det gör så ont. Blir tvungen att sitta å sträcka på sig hela tiden :p Man kan tro att ungen ibland är 1meter lång, känns så eftersom den trycker så mkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar