tisdag 19 maj 2009

Sur å besviken

Min barnmorska tyckte inte att hinnsvepning var något hon skulle göra. Sa att man använde sig mkt utav det förut å att det inte alls var nån garanti att det skulle hända något. Tyckte att det verkade onödigt för det kunde dra upp bakterier genom bara en vanlig undersökning där nere. Så jag gick därifrån rätt så småsur. Allt annat var bra iaf, magen mätte 36cm och låg lite smått över kurvan, feta bebis! Den hade iaf borrat ner sig ordentligt i bäckenet. Gjorde inte mkt annat än mätte magen och lyssnade på hjärtljuden. Fick en ny tid till nästa vecka ifall bebis inte velat komma. Får se vad dom gör då, för jag tror inte bebis vill komma förrens man blir tvungen att trycka ut den! Vill säkert bara ligga kvar och fetta på sig ordentligt så morsan sin ska gå sönder totalt där nere ;)
Nej nu ska jag gå en promenix med rippen och möta niclas och sen ska jag dammsuga lite här inne innan det blir middag! Ska också hinna med och packa om väskan för tredje gången! Byter kläder hela tiden där i :p

1 kommentar:

  1. ja visst är de lite surt när man inte får som man vill.
    Hoppas bebisen kommer snart, för du är väl i v 40 nu?

    SvaraRadera