måndag 11 maj 2009

Älskling har gått å lagt sig för en liten stund sig, men jag sitter som vanligt uppe en stund till. Hade tänkt att jag skulle se på navy cis men skippar det, hatar när det blir reklam, ligger bara å väntar å gör ingenting. Så ska ist slå på the guardian, riktigt bra film, som jag började se på härom natten när jag inte kunde sova. Men såg inte så mycket på den, den är ju rätt lång, så ska iaf se klart på den nu :) eller kommer nog inte lyckas se klart på den idag heller, misstänker att jag kommer somna efter en liten stund. Men jag behöver ligga framför tvn och bli ordentligt trött, annars kan jag inte sova.

Satt nyss å tittade på aftonbladet och hittade ett klipp på där idioter skadskjuter kängurur med pilbåge. Var en känguru som hade hoppat runt med en pil rätt genom käken väldigt länge. Alltså vilka jävla idioter det finns, vill bara ta å vrida nacken av dom. Vad tänker dom med? skulle dom tycke det var skönt med att gå runt med en pil genom käken?
Nej, jag tycker så himla synd om djur. Att det ens finns dom som kommer på tanken att plåga djur å njuta av det. Gör det på er själva ist om ni tycker det är så jävla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar