måndag 4 maj 2009

Vecka 38 (37+4) nu. Nu vill jag att den ska komma. Är ordentligt less. Har så hemsk å äcklig hy å är så svullen överallt. Kan sminka mig å 5 minuter efter ser jag ut som ett troll och ser ut som det har suttit på i flera dagar. Förut kunde man gå med sminket på i en hel dag å det såg lika bra ut hela tiden.

Imorn ska vi till barnmorskan, ska skriva förlossningsplan och jag hoppas verkligen att det blir  sista besöket, har ju ett till inbokat men bebis får gärna komma innan!

1 kommentar:

  1. jag tycker magen ser fin ut.. men jag förstår va du menar med hur du känner dig. Har ju också vart i den sitsen och man vill verkligen att bebben ska komma nu, de tycktre jag att min bebbe skulle göra när jag var i v 38, då var man ju så trött och hade ont i ryggen..

    SvaraRadera