onsdag 13 maj 2009

ge mig godis

är så förbaskat godis sugen! inte på vanligt godis, utan nå syrliga härliga hårda godisar som är så goda så man bara måste tugga sönder dom. någon som kan ge mig det?
det bara vattnas i munnen när jag tänker på de, hahah! får istället nöja mig med nån kaka eller gammal rulltårtebit från i söndags, blä!

idag åt vi lax till middag, var riktigt smaskigt! niclas har äntligen gått med på att äta det igen eftersom vi nu tillagar det på ett annat sätt.
bebis har inte haft tanken på att vilja kika ut än iaf. har haft lite små sammandragningar idag, har det lite nu med. men inget som bevisar på att det vill sätta igång, livmodern håller väl bara på å tränar. går ju in i vecka 40 imorn, sista veckan! kommer säkert gå över tid bara för att jag bara går å väntar. fan vad less jag blir då.

imorn ska vi med niclas mamma och handla lite bebiskläder :) hon hade fått nå erbjudande från lindex på barnkläder, så det blir kul :)
snart blire grey's, bästaste programmet som finns :)  måste bara hinna hitta nå gott å smaska på tills dess ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar